Известие

Collapse
No announcement yet.

филтър за твърди частици

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Само ДПФ, катализатора след турбината си стои, казаха ми, че е доста рехав и с него и без него няма да има голяма промяна и реших за сега да си стои. А преди ДПФ-а също има катализатор, сиреч колата има 2 катализатора и 1 дпф. като единия катализатор и дпф-а са в общо тяло.
    Alfa 159 2,4 JTDm Q4
    ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
    ex Alfa 156 1,9 JTD
    ex Alfa 75 1,8

    Comment


    • #62
      МОМЧЕТА, ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ. МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ !!!!!!

      Здравейте,

      Имам проблем с моята 159.
      Става въпрос за филтъра за твърди частици (ДПФ).
      Когато поставя ключа, на дисплея ми изписва "Antipollution filter clogged", или че филтърът е запушен.
      Доста се поинтересувах по въпроса и във всички форуми, които намерих пишеше, че може филтърът да се почисти на място на 3500 оборота за няколко минути или в движение на 4та и 5та предавка.
      НО проблемът при мен започва от това, че дори не мога да запаля колата.
      Когато задържа старт бутона и веднага изключва цялата система. И така отново и отново от 3 дни.

      Моля всички за адекватна помощ и съвет.

      П.С. Искам да подчертая, че има записан софтуер, който да заобикаля ДПФ и не съм получавал предварителни уведомления.

      Благодаря ви предварително.

      Ще очаквам вашият отговор възможно най-скоро.

      Comment


      • #63
        Зареди си акумулатора и ще запали
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от dimetrius Покажи съобщение
          Здравейте,

          Имам проблем с моята 159.
          Става въпрос за филтъра за твърди частици (ДПФ).
          Когато поставя ключа, на дисплея ми изписва "Antipollution filter clogged", или че филтърът е запушен.
          Доста се поинтересувах по въпроса и във всички форуми, които намерих пишеше, че може филтърът да се почисти на място на 3500 оборота за няколко минути или в движение на 4та и 5та предавка.
          НО проблемът при мен започва от това, че дори не мога да запаля колата.
          Когато задържа старт бутона и веднага изключва цялата система. И така отново и отново от 3 дни.

          Моля всички за адекватна помощ и съвет.

          П.С. Искам да подчертая, че има записан софтуер, който да заобикаля ДПФ и не съм получавал предварителни уведомления.

          Благодаря ви предварително.

          Ще очаквам вашият отговор възможно най-скоро.
          Брат, на екранчето си пише, че задължително трябва да си натиснал спирачка или съединител иначе повторното натискане на "Старт" изключва от контакт...
          Alfa 159 2,4 JTDm Q4
          ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
          ex Alfa 156 1,9 JTD
          ex Alfa 75 1,8

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от pesho_kj Покажи съобщение
            Брат, на екранчето си пише, че задължително трябва да си натиснал спирачка или съединител иначе повторното натискане на "Старт" изключва от контакт...
            Стига глупости,Ники е написал какво и на колата,паднал и е акумулатора.Когато умре при 159,това с първите грешки,ДПФ-а и светва и АБС-а
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • #66
              хаха

              Пешо_кж, благодаря за съвета как да я запаля !

              Опитах се да запаля с едната Алфа другата , но нещо не се получи. Явно трябва изцяло да сменя акумулатора, а не само с кабели, както вече опитах ...
              Очудих се, защото показва, че акумулатора е 6 точки, но ще опитам така, както казвате.

              Това означава ли, че по някакъв начин акумулатора може да е малък за колата, въпреки че ме съмнява да е така ?


              Благодаря ви все пак. Ще видя какво става.

              Comment


              • #67
                Ще използвам тази тема, за да не отварям нова.
                След като почна пак да се шуми около темата с проверка на изгорелите газове при мен изникнаха няколко въпроса за колата ми 159 2.4 154kW.

                1. Тая кола освен DPF заводски има ли катализатор?
                2. Ако има катализатор как да разбера дали е там или не (ще се радвам ако някой постне реална снимка, за да знам какво да търся)?
                3. Ако DPF-а е премахнат физически и е изключен софтуера обратното възможно ли е и на каква цена? Гледах в бг сайтове, че цената е около 890лв. Същия в ebay може да се намери и за около 600лв.

                Comment


                • #68
                  Освем Dpf има и катализатор
                  Катализатора се намира отпред на турбото по хубаво може да го видиш ако легнеш под колата защото на турбото има сложена ламарина заради топлината и трудно можеш да го видиш.
                  Alfa Romeo 159 2.4 JTDm

                  Comment


                  • #69
                    Може би и кората под мотора ще трябва да се откачи.Особено ако е само на крик.
                    Attached Files
                    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                    Comment

                    Working...
                    X