Само ДПФ, катализатора след турбината си стои, казаха ми, че е доста рехав и с него и без него няма да има голяма промяна и реших за сега да си стои. А преди ДПФ-а също има катализатор, сиреч колата има 2 катализатора и 1 дпф. като единия катализатор и дпф-а са в общо тяло.
Известие
Collapse
No announcement yet.
филтър за твърди частици
Collapse
X
-
МОМЧЕТА, ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ. МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ !!!!!!
Здравейте,
Имам проблем с моята 159.
Става въпрос за филтъра за твърди частици (ДПФ).
Когато поставя ключа, на дисплея ми изписва "Antipollution filter clogged", или че филтърът е запушен.
Доста се поинтересувах по въпроса и във всички форуми, които намерих пишеше, че може филтърът да се почисти на място на 3500 оборота за няколко минути или в движение на 4та и 5та предавка.
НО проблемът при мен започва от това, че дори не мога да запаля колата.
Когато задържа старт бутона и веднага изключва цялата система. И така отново и отново от 3 дни.
Моля всички за адекватна помощ и съвет.
П.С. Искам да подчертая, че има записан софтуер, който да заобикаля ДПФ и не съм получавал предварителни уведомления.
Благодаря ви предварително.
Ще очаквам вашият отговор възможно най-скоро.
Comment
-
Comment
-
Първоначално публикувано от dimetrius Покажи съобщениеЗдравейте,
Имам проблем с моята 159.
Става въпрос за филтъра за твърди частици (ДПФ).
Когато поставя ключа, на дисплея ми изписва "Antipollution filter clogged", или че филтърът е запушен.
Доста се поинтересувах по въпроса и във всички форуми, които намерих пишеше, че може филтърът да се почисти на място на 3500 оборота за няколко минути или в движение на 4та и 5та предавка.
НО проблемът при мен започва от това, че дори не мога да запаля колата.
Когато задържа старт бутона и веднага изключва цялата система. И така отново и отново от 3 дни.
Моля всички за адекватна помощ и съвет.
П.С. Искам да подчертая, че има записан софтуер, който да заобикаля ДПФ и не съм получавал предварителни уведомления.
Благодаря ви предварително.
Ще очаквам вашият отговор възможно най-скоро.Alfa 159 2,4 JTDm Q4
ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
ex Alfa 156 1,9 JTD
ex Alfa 75 1,8
Comment
-
Първоначално публикувано от pesho_kj Покажи съобщениеБрат, на екранчето си пише, че задължително трябва да си натиснал спирачка или съединител иначе повторното натискане на "Старт" изключва от контакт...Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
хаха
Пешо_кж, благодаря за съвета как да я запаля !
Опитах се да запаля с едната Алфа другата, но нещо не се получи. Явно трябва изцяло да сменя акумулатора, а не само с кабели, както вече опитах ...
Очудих се, защото показва, че акумулатора е 6 точки, но ще опитам така, както казвате.
Това означава ли, че по някакъв начин акумулатора може да е малък за колата, въпреки че ме съмнява да е така ?
Благодаря ви все пак. Ще видя какво става.
Comment
-
Ще използвам тази тема, за да не отварям нова.
След като почна пак да се шуми около темата с проверка на изгорелите газове при мен изникнаха няколко въпроса за колата ми 159 2.4 154kW.
1. Тая кола освен DPF заводски има ли катализатор?
2. Ако има катализатор как да разбера дали е там или не (ще се радвам ако някой постне реална снимка, за да знам какво да търся)?
3. Ако DPF-а е премахнат физически и е изключен софтуера обратното възможно ли е и на каква цена? Гледах в бг сайтове, че цената е около 890лв. Същия в ebay може да се намери и за около 600лв.
Comment
Comment